Jump to content
News ticker
  • Bienvenue sur le nouveau forum VeryGames
  • Welcome to the new VeryGames forum
  • VeryNews

[Réglé] demande aide pour skin admin

kb3-anakin

Recommended Posts

salut tout le monde

je voudrai installer des skin admin sur mon serveur 32 slots je voudrais savoir comment faire

parce que j ai essayer aujourd huit j ai transfere les fichiers(skins admin) dans leur en droit respectif cet a dire j ai decompressé les skins de cedrsan et j ai trouver 2 dossiers le premier :bz2_files_for_your_WEB_ server et le deuxieme cstrike .

les dossiers qui sont dans bz2_files_for_your_WEB_ server :models et materiels je l ai transferé sur mon serveur dans leur chemin de destination respectif

je m explique j ai pris les fichiers (skins admin) qui sont dans materiels je l es ai transferé sur mon serveur dans bin/cstrike/materiels/model/player/ct_urban

et puis les fichiers (skins admin) qui sont dans models bin/cstrike/model/player/

mais quand je vais sur mon serveur les admins n ont pas changer il sont toujours les meme skins en gros ca na pas marcher

je ne m y connais pas trop alors peut etre faut il activer une commande

(est ce que quand ton rentre sur le serveurs il aparaisse automatiquement)

ou peut etre faut il rajouté une commande sur le seveur pour les activers

je ne vois vraiment pas si vous pourrier m aider

en esperant que vous ayer compris ce que j ai ecrit

merci d avance

Sujet déplacé au bon endroit !

Petite explication :

Les fichiers se trouvant sous bz2 etc... doivent être placé dans ton espace de download rapide en référance à sv_downloadurl (donc un espace web ou ftp)

Le deuxième zip est à placé sous ton serveur CSS, c'est à dire dans games/hallife_source/cstrike/

Tu as à les placer sous 3 endroits :

/cstrike/materials/

/cstrike/Models/

/cstrike/cfg/mani_admin_plugin/skins

++

P.s il y a une doc sur l'install des steam dans la dernière version de la documentation Mani présente sur le forum Tutorial !

merci de m avoir repondu

oui j ai serveur 1.6 counter stike source

si j ai bien compris il fautes que je mette les dossiers du 2 eme zip dans leur endroit respectif

mais je voudrais que les skins ce telecharge direct de mon serveur

(comme pour les sons .les sons sont mit dans mon serveur et quand les joueurs rentre dans mon serveur il ce telecharge)

en gros quand je suis rentrer dans votre serveur les skins ce sont telecharger et je voyer les admins differents de moi avec ecrit admin sur leur gilet

et je voudrai faire pareil sur mon serveur

alors comment dois je faire pour que les skins soit telecharger de mon serveur et aussi comment faire pour qu a chaque foit qu un admin rentre dans le serveur soit automatiquement avec leur skins admins.

merci d avance

bon déjà c'est soit tu as un serveur Counter Strike source soit un serveur counter strike 1.6

Apparemment tu as un serveur Source

Pour l'installation des skins, tu vas voir la doc, tu l'as lis et si tu n'as pas compris, c'est avec plaisir qu'on t'explique.

Va sur le forum et cherche la section Tutorials puis installation de Mani

++

salut

c kler j ai pas compris ben le probleme c que je suis un noob

le serveur ca ne fait pas longtemps que je l ai

dans le fichier de cedrsan il y a 2 dossiers, un que je doit mettre dans mon serveur et l autre c la ou je ne comprend pas pkoi je ne peu pas les heberger sur mon serveur et qu il ce telecharge directement de mon serveur, comme pour mes son ils se telecharghe directement de mon serveur .

si vous pourriez bien m expliquer nen sachant que je suis un noob lol

et ausssi y a t il des commandes a changer pour les acvtiver comme pour exemple:mani_skins_admin 0

mani_skins_auto_download 0

ils etaient sur 0 et il fallait le mettre sur le 1 et sa on me l avait pas expliquer alors si vous pourriez me mettre une expliquation detailler de tout ce que je dois installer et de tous ce que je dois modifier

car sur les tutos pour un noob comme moi c compliquer

merci d avance et esxcuse moi d avance de vous derrangez

Vive la ponctuation. :roll:

kb3-anakin, je pense que tout ce que tu cherches se trouve dans la doc de mani.

Je suis pas sur d'avoir bien compris ta question.... enfin ce que tu demandes on va dire, car je ne vois pas vraiment de question dans tes posts.

Je pense que tu aimerais savoir comment fonctionne la variable sv_downloadurl pour que les joueurs puissent télécharger tes sons plus rapidement .... c'est bien ça ?

:roll:

Salut j'ai une petite question a se sujet !

Je vousdrai moi aussi metre des skin admin sur mon serveur !

J'ai à peut prét compris pour le fichier cstrike, il faut le placé dans les 3 parties :

cfg/mani_admin_plugin/

models/

materials/

Par contre l'autre fichier à se que je compren il faut le metre dans un fichier de téléchargement pour que les personne qui se conect télécharge le skin (je pense que c sa ?).

Le probleme c'est que je ne c'est pas quel et le chemin d'accé de se fichier (commant s'appel t'il ?)

Esque c'est dans : DownloadLists ou bien dans : downloads ou bien carément autre chose.

P.S moi aussi je début dans l'administration de serveur !

Non, l'autre fichier, vous l'utiliser uniquement si vous avez un download rapide avec la fameuse variable sv_downloadurl qui se trouve dans server.cfg !

Si vous avez pas cette variable, n'utilisez pas ce fameux deuxième fichier, vous mettez sur votre serveur les skins normaux mais pas les fameux bzip...

salut

excuser pour la ponctuation et la forme d explication a ma questions

en faites je veut faire comme bob30083

j ai bien compris pour le 1 fichier cstrike ou il faut les placer

mais pour le 2 eme bzip comme je n ai pas cette variable sur server.cfg,

ou je doit mettre les fichiers pour qu il soit telecharger par les joueurs quand il rentre sur le serveur,

et aussi faut il actvier quelque chose d autre, pour que mes admins quand il rentre sur le serveur qu ils soit automatiquement avec leur skins admin

par exemple dans: mani_server.cfg

par contre c ça que j ai pas compris aussi (Si vous avez pas cette variable, n'utilisez pas ce fameux deuxième fichier, vous mettez sur votre serveur les skins normaux mais pas les fameux bzip...)

Tu fais exprès ?????

Je viens de vous expliquer que le deuxième fichier vous n'en avez pas besion !!!!!!!!!!!! (il est uniquement nécéssaire si vous possédez un download rapide !)

Donc tu utilises uniquement le premier fichier que tu mets dans /games/halflife_source/cstrike/

:-D

salut ben j ai fait comme tu a dit je me suis preocuper que du dossier cstrike

mais ca ne marche toujours pas

quand je rentre dans le serveur rien ne ce telecharge

par contre quand je tape settings il y a bien- admin ct:none

admin t:none mais quand j apuie sur l un d eux il me met none et rien ne ce passe d autre

merci d avance

Encor une question j ai copier les fichier cstrike dans leur endroi respectif mais sa ne fonctione pas je pence donc que je doi utilisé aussi le fichier bz2 ?

Petite explication :

Les fichiers se trouvant sous bz2 etc... doivent être placé dans ton espace de download rapide en référance à sv_downloadurl (donc un espace web ou ftp)

Dans quel fichier faut'il le metre. (sur le ftp mais ou) download .... ?

P.S il s'agit d'un serveur css biensur de chez Verygames.

Si une nouvelle question survient, merci de créer un nouveau poste....sinon cela devient illisible!

Je vais répeter pour la 5ou 6ème fois....les fichier bzip ne sont utilisés seulement si vous avez un download rapide (download rapide = la variable sv_downloadurl de définie dans votre server.cfg

Si tu n'as pas cette variable, c'est que tu n 'as pas de download rapide de tes sons et maps donc tu as un problème d'installation des skins

Ca faisait longtemps ..

Salut a toutes l'equipe VG :-D

J'ai passé l'après midi a m'occuper de mettre les skins Admin sur mon Serveur .

Server730 , Cs:Source , Gerer par Mani

Et cela ne marche pas vraiment .Donc je vais récapituler toutes mes actions et ,j'espere que vous trouverez pourquoi cela ne marche pas :-)

Serveur FTP

Dans le dossier "www/sv_download/" il y a :

Rep. cstrike : materials

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban.vmt.bz2

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban.vtf.bz2

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_glass.vmt.bz2

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_glass.vtf.bz2

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_glass_spec.vtf.bz2

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_height.vtf.bz2

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_normal.vtf.bz2

*materials/models/player/cedrsan/t/adminv1/t_phoenix.vmt.bz2

*materials/models/player/cedrsan/t/adminv1/t_phoenix.vtf.bz2

*materials/models/player/cedrsan/t/adminv1/t_phoenix_normal.vtf.bz2

Rep. cstrike : models

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/adminv1.dx80.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/adminv1.dx90.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/adminv1.mdl.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/adminv1.phy.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/adminv1.sw.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/adminv1.vvd.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/urban.dx80.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/urban.dx90.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/urban.mdl.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/urban.phy.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/urban.sw.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/ct/adminv1/urban.vvd.bz2

*player/cedrsan/player/t/adminv1/adminv1.dx80.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/t/adminv1/adminv1.dx90.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/t/adminv1/adminv1.mdl.bz2

*player/cedrsan/player/t/adminv1/adminv1.phy.bz2

*player/cedrsan/player/t/adminv1/adminv1.sw.vtx.bz2

*player/cedrsan/player/t/adminv1/adminv1.vvd.bz2

Dossier Serveur de jeu

Via le chemin suivant "/games/halflife_source/cstrike/" , j'ai ajouté :

*cfg/mani_admin_plugin/skins/admin_ct.txt

*cfg/mani_admin_plugin/skins/admin_t.txt

*cfg/mani_admin_plugin/skins/admin_ct/cedrsan_adminv1.txt

*cfg/mani_admin_plugin/skins/admin_t/cedrsan_adminv1.txt

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban.vmt

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban.vtf

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_glass.vmt

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_glass.vtf

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_glass_spec.vtf

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_height.vtf

*materials/models/player/cedrsan/ct/adminv1/ct_urban_normal.vtf

*materials/models/player/cedrsan/t/adminv1/t_phoenix.vmt

*materials/models/player/cedrsan/t/adminv1/t_phoenix.vtf

*materials/models/player/cedrsan/t/adminv1/t_phoenix_normal.vtf

*models/player/cedrsan/t/adminv1/adminv1.dx80.vtx

*models/player/cedrsan/t/adminv1/adminv1.dx90.vtx

*models/player/cedrsan/t/adminv1/adminv1.mdl

*models/player/cedrsan/t/adminv1/adminv1.phy

*models/player/cedrsan/t/adminv1/adminv1.sw.vtx

*models/player/cedrsan/t/adminv1/adminv1.vvd

------------------------------------------------------------------------------

Et j'ai rajouter la commande dans le server.cfg "sv_downloadurl "http://sfr.verygames.net/sv_download/"

En esperant que mon topic soit clair et que vous aller me repondre.

Merci ++

et tu as modifier les variables concernant les skins dans ton mani_server.cfg ?

Ah , peut etre pas ... Dsl , quel sont les variables a modifier/mettre stp ?

Pourquoi ne pas créer un nouveau thread pour poser sa question ??

Vraiment ça me dépasse de plus en plus ...

Arf , Kenny , je voulais pas vous embeter .. Et puis aumoins les autre personnes qui n'y arrivent pas , elle auront de quoi fouiner :)

J'ai utiliser la fonction "Recheche" !! :-D

++

Guest alex72700

hum ta pas du chercher beaucoup dans ton mani_server.cfg en tout cas ..

// **********************************************

// New for V1.1.0q

mani_adminsetskin_anonymous 1 // When set to 0, an admin set skin shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_admindropc4_anonymous 1 // When set to 0, an admin dropc4 shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_skins_admin 1 // 0 = Dont allow admins to have admin skins, 1 = Allow admins to have admin skins

mani_skins_public 0 // 0 = Dont allow public skins for normal players, 1 = Allow public skins for normal players

mani_skins_force_public 1 // 0 = Dont force first skin in list for public player, 1 = Force first skin in list on public player

mani_skins_setskin_misc_only 0 // 0 = Allow all skins to be selected via ma_setskin, 1 = Only allow misc skins to be used

mani_skins_auto_download 1 // 0 = Dont auto download skin resources, 1 = auto download skin resources to clients

mani_dead_alltalk 1 // 0 = All Dead talk off, 1 = All dead talk on

Alex , je t'assure que j'ai fait pas mal de recherche ,alors ..

J'ai trouvé pourquoi le truc n'alleit pas , ma version de mani s'arrette a la lettre G et toi tu me donne la Q , donc il doit me manuer un sacré paquet pour ke le truc sois bon .. Pourtant je croyais avoir fait le necessaire pour l'upgrader , mais je me suis trompé.

Bref , je vais booter le Serveur pour faire le Test , Merci et pis je re si besoin :-D

Voila mon fichier mani_server.cfg

mani_adverts 1 // Adverts 1 = on, 0 = off

mani_time_between_adverts 400 // Time between adverts displayed

mani_voting 1 // Allow voting 1 = on, 0 = off

mani_tk_protection 1 // Enable TK Protection 1 = on, 0 = off

mani_tk_forgive 1 // Enable TK Punishment menu 1 = on, 0 = off

mani_tk_spawn_time 5 // Time allowed after freezetime where spawn protection is enabled

mani_tk_offences_for_ban 7 // Number of tk violations before player is banned

mani_tk_ban_time 5 // Time in minutes for a tk ban, 0 = permanent

mani_tk_blind_amount 253 // Amount of blindness for 'blind' punishment (255 = completely blind)

// New for V1.0.4

mani_tk_show_opposite_team_wound 1 // If set to 1 shows opposition team wounds and all team wounds if you are spectator, 0 = normal css style

// Sets colour of adverts, here I've set it to blue

mani_advert_col_red 0 // Red component colour of adverts (255 = max)

mani_advert_col_green 0 // Green component colour of adverts (255 = max)

mani_advert_col_blue 255 // Blue component colour of adverts (255 = max)

// New for V1.0.5

mani_adminsay_anonymous 1 // When set to 0, adminsay shows admin's name to all players, when set to 1, only admins see the name

mani_adminkick_anonymous 1 // When set to 0, an admin kick shows admin's name to all players, when set to 1, they do not

mani_adminslay_anonymous 1 // When set to 0, an admin slay shows admin's name to all players, when set to 1, they do not

mani_adminban_anonymous 1 // When set to 0, an admin ban shows admin's name to all players, when set to 1, they do not

mani_adminsay_top_left 0 // Enable disable top left adminsay and adminosay

mani_adminsay_chat_area 1 // Enable disable chat area adminsay and adminosay

mani_stats 1 // Enable disable statistics

mani_stats_mode 1 // 0 = calculate once per map, 1 = calculate at end of each round

mani_stats_drop_player_days 5 // Number of days since player last connected before they are removed from the stats list

// New for V1.0.7

// This was in previous versions but there is now a new calculation mode, 2 = by (kills - deaths)

mani_stats_calculate 2 // 0 = show stats by pure kills, 1 = show kills by kill/death ratio, 2 = kills - deaths

// Brand new in V1.0.7 to try and stop one time joiners getting high KD ratios

mani_stats_kills_required 100 // Number of kills required before a player is given a rank

// ********************************************

// New for V1.0.8

mani_tk_add_violation_without_forgive 0 // Defines whether a players tk violation count is incremented even if forgiven (1 = on)

mani_tk_allow_blind_option 1 // Defines whether the blind option can be used on players (1 = on)

mani_tk_allow_bots_to_punish 1 // Defines whether bots can run tk punish options on other player (1 = on)

mani_tk_allow_bots_to_add_violations 0 // Defines whether when tk'ing a bot adds to a players tk violation count (1 = on)

mani_stats_top_display_time 15 // Defines how long a 'top' display lasts for before it fades (5 - 30 seconds)

mani_stats_show_rank_to_all 0 // Defines whether other players see your rank when you type 'rank'

mani_stats_alternative_rank_message "www.mystats.com" // Defines a message to show when a user types 'rank' and the stats are turned off (this can be blank)

mani_adverts_top_left 0 // Allow adverts in top left corner of screen

mani_adverts_chat_area 1 // Allow adverts in chat area of screen

mani_ff_player_only 0 // Defines whether the command ff executed is shown only to the player or the whole server (1 = player only)

mani_nextmap_player_only 0 // Defines whether the command nextmap executed is shown only to the player or the whole server (1 = player only)

mani_timeleft_player_only 0 // Defines whether the command timeleft executed is shown only to the player or the whole server (1 = player only)

mani_thetime_player_only 0 // Defines whether the command thetime executed is shown only to the player or the whole server (1 = player only)

// ********************************************

// New for V1.0.9

mani_reserve_slots 0 // Turn on off reserve slots

mani_reserve_slots_number_of_slots 2 // Number of reserve slots you have

mani_reserve_slots_kick_message "You were disconnected for using a reserve slot" // User defined message shown in players console when kicked

mani_reserve_slots_redirect_message "Ce serveur est plein, vous allez etre redirige vers notre 2eme serveur" // User defined message for redirection of players to another server

mani_reserve_slots_redirect "213.251.134.115:27018" // The IP address of the server you wish to redirect players to. Leave it blank if you do not want redirection to be used

mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1 // This defines whether you want your reserve slots to fill with reserve players or always be kept free (1 = allow slots to fill, 0 = always keeps slots free and kick player instead)

mani_reserve_slots_kick_method 1 // Type of method used to kick players, 0 = by highest ping (spectators first), 1 = by connection time (spectators go first)

mani_reserve_slots_include_admin 1 // Include admins in the adminlist.txt file as players who have reserve slots (1 = include admins)

mani_war_mode_force_overview_zero 0 // Force all dead players to run overview_mode 0 every game frame

mani_high_ping_kick 1 // Enable disable high ping kicker (1 = on)

mani_high_ping_kick_ping_limit 150 // Set the ping at which you want players kicked

mani_high_ping_kick_samples_required 60 // Number of samples and averaged before a decision is made to kick a player (1 sample is about 1.5 seconds)

mani_high_ping_kick_message "Ping trop haut" // Message displayed in console when player is disconnected

mani_stats_write_text_file 1 // Enables writing of ranks to a text file called mani_ranks.txt for export to a web page.

// New for V1.0.10

mani_tk_slap_to_damage 10 // Amount of health that a player will slapped to

mani_tk_cash_percent 30 // Amount of cash to take from a team killer

mani_tk_allow_slap_option 1 // Turn on slap option for tk punishments

mani_tk_allow_freeze_option 1 // Turn on freeze option for tk punishments

mani_tk_allow_cash_option 1 // Turn on tk cash option for tk punishments

mani_adminslap_anonymous 1 // When set to 0, an admin slap shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_adminblind_anonymous 1 // When set to 0, an admin blind shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_adminfreeze_anonymous 1 // When set to 0, an admin freeze shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_adminteleport_anonymous 1 // When set to 0, an admin teleport shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_stats_write_to_disk_frequency 0 // Set in minutes how often you want the stats save, 0 = only once per map change. This should be used when you play one map 24/7 with no timelimit

mani_protect_against_cheat_cvars 0 // Force overview_mode to 0 for dead players if mani_war_mode_force_overview_zero = 1

mani_military_time 1 // 1 for military style time, 0 for 12 hour clock

mani_chat_flood_time 1.5 // Sets the time threshold for chat spamming (0 = off, 1.5 is a good value for use)

mani_chat_flood_message "STOP FLOOD !!" // Sets the message the player will receive when they are spamming

// mani_use_ma_in_say_command When set to 1 you must use the prefix ma_ in say commands, if 0 you can drop the ma_ prefix if you wish

// This is only for in game say commands and for Beetlefart compatibilty if you use it.

mani_use_ma_in_say_command 0

mani_sounds_per_round 0 // Set to the number of sounds you wish a regular player to be able to use per round

mani_sounds_filter_if_dead 0 // Set to 1 if you want alive players not to hear sounds triggered by dead players

mani_show_victim_stats 0 // Set to 1 if you want damage stats when you die or at the end of a round (type damage in game to turn on and off for your player)

mani_show_victim_stats_inflicted_only 0 // Set to 1 if you don't want to see damage taken from yourself

mani_stats_by_steam_id 1 // Set to 1 if you want your ranks to be by steam id (default), set to 0 if you are not using steam ids on your server

mani_use_amx_style_menu 1 // Set to 1 for in game amx style menus, or 0 for Escape style menus

mani_autobalance_teams 0 // Set to 1 for auto team balancing at end of rounds (an alternative to the CSSource built in team balancer)

mani_autobalance_mode 1 // 0 = Players balanced regardless if dead or alive, 1 = dead players swapped first followed by alive players, 2 = only dead players can be swapped

// 0 = standard map cycle,

// 1 = if you don't want your mapcycle to reset to the first in the list when moving to a map not in the cycle,

// 2 = random cycle (uses mani_vote_dont_show_last_maps cvar to exclude last maps played)

// 3 = skip to the next unplayed map in the map cycle list until all maps have been played when it is reset.

mani_mapcycle_mode 0

mani_thetime_timezone "GMT" // Set to your servers timezone or leave it blank, it will be added to the end of the time when displayed

mani_admindrug_anonymous 1 // When set to 0, an admin drug command shows admins name to all players, when set to 1, they do not

mani_adminmap_anonymous 1 // When set to 0, an admin map change or setnextmap command shows admins name to all players, when set to 1, they do not

mani_adminswap_anonymous 1 // When set to 0, an admin team swap or balance command shows admins name to all players, when set to 1, they do not

mani_tk_allow_drugged_option 1 // When set to 1 the Drug option is allowed in the TK Menu

mani_tk_slap_on_team_wound 0 // When set to 1 a player will be slapped and have their view moved when team wounding.

mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 // Sets the amount of damage a team wound inflicts on the attacker

// New for V1.1.0

//

// Removed following cvars

//

// mani_vote_percentage 60 // Percentage of votes required from players before map change

// mani_time_before_vote 60 // Time after a new map starts that voting is allowed

// mani_minimum_votes 4 // Minimum number of votes required to change a map (override vote percentage)

//

//

mani_admingimp_anonymous 1 // When set to 0, an admin slap shows admin's name to all players, when set to 1 they do not

mani_gimp_name "The Gimp" // Sets the name the player will be given when gimped

mani_gimp_transform_message "Everyone point and laugh at the Gimp!" // Message displayed when a player is gimped

mani_gimp_untransform_message "The gods are merciful, The Gimp is back to normal" // Message displayed when a player is un-gimped

mani_adminvote_anonymous 1 // When set to 0, an admin vote command shows admins name to all players, when set to 1, they do not

mani_vote_dont_show_last_maps 3 // Defines the last number of maps played to not show in random votemap lists

mani_vote_extend_time 20 // Defines the time in minutes a extend vote will add to the timeleft counter

mani_vote_allow_extend 1 // Defines the whether the a map can be extended

mani_vote_allowed_voting_time 45 // Defines amount of time in seconds a vote will be allowed for

mani_vote_allow_end_of_map_vote 0 // Defines whether a random map vote will be displayed towards the end of the map

mani_vote_max_extends 2 // Number of extensions a map is allowed via user vote or random map vote, 0 = infinite

mani_vote_extend_rounds 10 // Number of rounds to extend by if mp_winlimit is not 0

mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0 // 0 = mapcycle.txt, 1 = votemapslist.txt, 2 = maplist.txt

mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0 // 0 = mapcycle.txt, 1 = votemapslist.txt, 2 = maplist.txt

mani_vote_time_before_end_of_map_vote 3 // Defines how many minutes before the end of the map that a random map vote is started

mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 6 // Defines how many maps can be in the end of map vote

mani_vote_end_of_map_percent_required 60 // Defines the vote percentage required to set map

mani_vote_rcon_percent_required 60 // Defines the vote percentage required to set rcon vote

mani_vote_question_percent_required 60 // Defines the vote percentage required to set question vote

mani_vote_map_percent_required 60 // Defines the vote percentage required to set map vote

mani_vote_random_map_percent_required 60 // Defines the vote percentage required to set random map vote

mani_vote_show_vote_mode 3 // 0 = quiet mode, 1 = show players as they vote but not their choice, 2 = Show voted choice but not player, 3 = show player name and their choice

// Following cvar now has 2 modes of operation

//

// 0 = alive players will see vote menu,

// 1 = alive players will need to type vote to access the menu,

mani_vote_dont_show_if_alive 0

mani_vote_allow_user_vote_map 1 // Allow user started votemaps

mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 // Allow the users to extend maps if time based

mani_vote_allow_user_vote_kick 1 // Allow the users to kick players by vote

mani_vote_allow_user_vote_ban 0 // Allow the users to ban players by vote

mani_vote_extend_percent_required 60 // Defines the vote percentage required to set an extend map vote

mani_vote_user_vote_map_percentage 60 // Percentage of votes required from players before map change

mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60 // Time after a new map starts that voting is allowed

mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 4 // Minimum number of votes required to change a map (override vote percentage)

mani_vote_user_vote_kick_mode 0 // 0 = only when no admin on server, 1 = all the time

mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 // Percentage of votes required from players before kick occurs

mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60 // Time after a new map starts that voting is allowed

mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 4 // Minimum number of votes required (override vote percentage)

mani_vote_user_vote_ban_mode 0 // 0 = only when no admin on server, 1 = all the time

mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 // Percentage of votes required from players before kick occurs

mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60 // Time after a new map starts that voting is allowed

mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 4 // Minimum number of votes required (override vote percentage)

mani_vote_user_vote_ban_time 30 // Time in minutes for the ban, 0 = permanent ban

mani_vote_user_vote_ban_type 0 // 0 = ban by ID, 1 = ban by IP, 2 = ban by ID and IP

mani_player_name_change_threshold 15 // 0 = off otherwise set to the number of name changes allowed before action is taken

mani_player_name_change_reset 0 // 0 = reset name change count per round, 1 = reset name change count per map

mani_player_name_change_punishment 0 // 0 = kick, 1 = ban by ID, 2 = ban by IP, 3 = ban by ID and IP

mani_player_name_change_ban_time 0 // 0 = permanent ban otherwise specifies the number of minutes

mani_vote_allow_rock_the_vote 1 // Allow rock the vote

mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60 // Defines the vote percentage required to set map

mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 // Time before rockthevote can be started after a new map starts

mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 // Number of nominations included in the vote

mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 // Number of random maps chosen from votemaplist.txt

mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 // Percentage of players on server required to type rockthevote before it starts

mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4 // Minimum number of players required to type rockthevote before it starts

mani_player_cheat_punishment 0 // 0 = kick, 1 = ban by ID, 2 = ban by IP, 3 = ban by ID and IP

mani_player_cheat_ban_time 0 // 0 = permanent ban otherwise specifies the number of minutes

mani_allow_chat_to_admin 1 // Allow users to chat to admins using ma_chat

// New for V1.1.0a

//

mani_adminburn_anonymous 1 // When set to 0, an admin burn shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_tk_allow_burn_option 1 // Turn on burn option for tk punishments

// New for V1.1.0b

//

// New for V1.1.0c

//

//

// Moved Quake style sound settings to mani_quake_sounds.cfg

// So it MUST to be run from here.

exec mani_quake_sounds.cfg

// Word filter cvars

mani_filter_words_mode 2 // 0 = off, 1 = show warning to player, 2 = show filtered text

mani_filter_words_warning "SWEARING IS NOT ALLOWED ON THIS SERVER !!!" // Message shown to player

// Burn time options

mani_tk_burn_time 60 // This defines how long the burn time should be for in seconds for the tk punishment

mani_admin_burn_time 20 // This defines how long the burn time should be for in seconds when triggered by admin

// No Clip mode anonymous options

mani_adminnoclip_anonymous 1 // This defines whether noclip admin messages are anonymous to non admins (1 = anonymous)

// New for V1.1.0d

//

mani_adminmute_anonymous 1 // When set to 0, an admin mute shows admins name to all players, when set to 1 they do not see it

// New for V1.1.0e

// The following are default settings for when a player joins

// The player can change their settings by typing damage, sounds or quake to alter them

// See mani_quake_sounds.cfg for mani_player_settings_quake cvar

mani_player_settings_sounds 1 // 1 = default on, 0 = default off

mani_player_settings_damage 0 // 1 = default on, 0 = default off

// mani_adjust_time cvar allows you to specify the number of minutes to add or subtract

// from your server clock when you type thetime in game. If you server is 20 minutes

// fast set mani_adjust_time -20, if it is 30 minutes slow set mani_adjust_time 30.

mani_adjust_time 0

mani_stats_include_bot_kills 0 // 1 = include any bot kills made in stats, 0 = killing a bot does not count to stats

mani_tk_allow_forgive_option 1 // Turn on forgive option for tk punishments

mani_tk_allow_slay_option 1 // Turn on slay option for tk punishments

// mani_sounds_auto_download is a cvar to control whether server sounds (not quake sounds)

// are auto downloaded to a client. If set to 0 you must provide your own .res files

// to initiate transfers to a client. If you change this value from 1 to 0 while the

// server is running you must restart your server.

mani_sounds_auto_download 1 // 1 = on, 0 = off

// New for V1.1.0f

// Team Wound punishment cvars

mani_tk_team_wound_reflect 1 // 1 = on, 0 = off

// Set the number of team wounds required by a player during the course of a map

// before the reflective damage kicks in

mani_tk_team_wound_reflect_threshold 5

// This value is a damage multiplier that inflicts whatever damage (armor loss + health loss) was given to

// the victim back to the attacker. When set to 1.0 the damage is perfectly reflected, set at 2.0

// the damage inflicted back on the attacker will be twice the damage etc.

mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0

// An addition cvar here increases the reflection ratio each time the player

// teamwounds another player. This is to deter persistent team wounders

mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1

// The existing cvar mani_mapcycle_mode now has a third option

//

// 0 = standard map cycle,

// 1 = if you don't want your mapcycle to reset to the first in the list when moving to a map not in the cycle,

// 2 = random cycle (uses mani_vote_dont_show_last_maps cvar to exclude last maps played)

// 3 = skip to the next unplayed map in the map cycle list until all maps have been played when it is reset.

// New for V1.1.0j

// See cvar mani_protect_against_cheat_cvars which already exists in this file

mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 // Set number of cheat detections required before action is taken

mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 // 0 = Ban by Steam ID, 1 = Ban by IP, 2 = Ban by Steam and IP

mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 // 0 = permanent ban otherwise specifies the number of minutes

// New for V1.1.0g

// Admin logging parameters

// Directory where logs will be stored under the mani_path directory

mani_log_directory "mani_logs"

// The logging mode you wish to use

// 0 = default placing of log files in the same .log files that Valve creates

// 1 = logs created per map change using the same style filenames that Valve uses in the mani_log_directory directory

// 2 = One large file is written in the mani_log_directory

// 3 = A log is written as a steam id for each admin that runs a command, the format is STEAM_x_x_xxxxxxxx.log

mani_log_mode 3

mani_admincash_anonymous 1 // When set to 0, an admin ban shows admin's name to all players, when set to 1, they do not

mani_tk_cash_linux_offset 880

// New for V1.1.0q

mani_adminsetskin_anonymous 1 // When set to 0, an admin set skin shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_admindropc4_anonymous 1 // When set to 0, an admin dropc4 shows admins name to all players, when set to 1 they do not

mani_skins_admin 1 // 0 = Dont allow admins to have admin skins, 1 = Allow admins to have admin skins

mani_skins_public 0 // 0 = Dont allow public skins for normal players, 1 = Allow public skins for normal players

mani_skins_force_public 1 // 0 = Dont force first skin in list for public player, 1 = Force first skin in list on public player

mani_skins_setskin_misc_only 0 // 0 = Allow all skins to be selected via ma_setskin, 1 = Only allow misc skins to be used

mani_skins_auto_download 1 // 0 = Dont auto download skin resources, 1 = auto download skin resources to clients

mani_dead_alltalk 1 // 0 = All Dead talk off, 1 = All dead talk on

// New for V1.1.0r

mani_skins_reserved 0 // 0 = Dont allow immunity players to have reserved skins, 1 = Allow immunity players to have reserved skins

mani_skins_force_choose_on_join 1 // 0 = No menu on team join, 1 = show skin chooser on team join, 2 = show settings menu on team join

mani_skins_random_bot_skins 0 // 0 = no custom skins for bots, 1 = use random public class skins on bots

// New for V1.1.0s

mani_tk_allow_time_bomb_option 1 // This defines whether the tk time bomb option can be used or not

mani_tk_time_bomb_seconds 10 // This defines the time before the bomb goes off

mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 // This defines the bomb blast radius

mani_tk_time_bomb_show_beams 1 // 0 = no beams, 1 = beams on

mani_tk_time_bomb_blast_mode 2 // 0 = player only, 1 = players on same team, 2 = all players

mani_tk_allow_fire_bomb_option 1 // This defines whether the tk fire bomb option can be used or not

mani_tk_fire_bomb_seconds 10 // This defines the time before the bomb goes off

mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000 // This defines the bomb blast radius

mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 // 0 = no beams, 1 = beams on

mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 // 0 = player only, 1 = players on same team, 2 = all players

mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 // Time in seconds that players will burn for

mani_tk_allow_freeze_bomb_option 1 // This defines whether the tk freeze bomb option can be used or not

mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 // This defines the time before the bomb goes off

mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 // This defines the bomb blast radius

mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 // 0 = no beams, 1 = beams on

mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 // 0 = player only, 1 = players on same team, 2 = all players

mani_admintimebomb_anonymous 0 // This defines whether time bomb admin messages are anonymous to non admins (1 = anonymous)

mani_adminfirebomb_anonymous 0 // This defines whether fire bomb admin messages are anonymous to non admins (1 = anonymous)

mani_adminfreezebomb_anonymous 0 // This defines whether freeze bomb admin messages are anonymous to non admins (1 = anonymous)

mani_adminhealth_anonymous 0 // This defines whether sethealth admin messages are anonymous to non admins (1 = anonymous)

mani_player_settings_death_beam 0 // 0 = player settings default to off, 1 = player settings default to on

mani_show_death_beams 0 // 0 = death beams not shown globally, 1 = death beams are shown if player has them turned in their settings

mani_sort_menus 1 // 0 = No sorting of menus, 1 = Sort most menus in alphabetical order

mani_cs_stacking_num_levels 2 // Set this to allow stacking of players in CSS (overrides cs_stacking_num_levels cvar)

Mon fichier Server.cfg

//#######################

//# basic configuration #

//#######################

hostname "[FR] Team =[s.F.R]= CS:S"

rcon_password ""

//sv_password ""

// General HL Cvars

decalfrequency 160

sv_autobuy 1

sv_allowdownload 1

sv_allowupload 1